Een klacht, wat nu?

Hoewel ik er alles aan doe om jou zo goed mogelijk van dienst te zijn kan het voorkomen dat je een klacht hebt. Als dit zo is bespreek ik dit graag met je, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken.

Wanneer je je klacht niet met mij wilt of kan bespreken dan kun je contact opnemen met de klachtencommissie van de beroepsvereniging NBVH.

Jouw klacht wordt door de klachtencommissie in behandeling genomen. Kom je er met de klachtencommissie van de NBVH niet uit dan wordt er een klachtenfunctionaris ingeschakeld van SCAG.

Leidt de inzet van de klachtenfunctionaris niet tot een voor jou bevredigende uitkomst, dan kun je je klacht als geschil voorleggen aan de Geschillencommissie Complementaire Gezondheidszorg https://www.degeschillencommissiezorg.nl/over-ons/zorgcommissies/complementaire-gezondheidszorg 

Let op: de geschillencommissie neemt jouw klacht niet in behandeling, als je niet eerst het klachtentraject bij de klachtenfunctionaris hebt doorlopen. 
 
Hypnotherapeuten vallen onder het tuchtrecht verzorgd door de TCZ (Stichting Tuchtrecht Complementaire Zorg). www.tcz.nu